AXI Software wordt Anchr en gaat live met nieuw marketingplatform
AXI Software, toonaangevend leverancier van softwareoplossingen gaat verder onder de nieuwe merknaam Anchr. Wij ontwikkelden samen met hen een gloednieuw marketingplatform om het nieuwe Anchr verhaal met de wereld te delen.
Ontdek AnchrInnovatief en gretig om grenzen te verleggen
Met het nieuwe merk Anchr wordt de fundering gelegd voor grensverleggende groei in de komende jaren. Good News mocht samen met hen de bijbehorende digitale ambitie ontwikkelen en Anchr vanuit daar begeleiden in het traject richting een toekomstbestendige technische architectuur. Vervolgens ontwikkelden we het nieuwe b2b-marketingplatform vol innovatieve features zoals segmentatie, AI content creatie maar ook een koppeling met Salesforce en realtime dashboards. Daarmee ligt de basis om het gloednieuwe merk de komende tijd te laden.
Meer merkbeleving door storytelling
Om het merkverhaal op een inspirerende manier over te brengen naar klanten, collega’s en andere belangrijke stakeholders ontwikkelden we daarnaast samen met Creative Agency Weekend een rijke scrollytelling ervaring. Hierin wordt het nieuwe merkverhaal o.a. persoonlijk toegelicht door CEO Ron van den Broek en komen diverse andere ANCHR-collega’s aan het woord. Deze landingspage staat centraal in de verdere merkintroductie en bijbehorende campagne. Hiermee is de eerste stap gezet en blijven we ANCHR in de toekomst ondersteunen bij hun groeiambities!