Digitale platformen voor B2C organisaties
Digitale platformen voor B2C-organisaties
Challenges
Sta je voor de uitdaging om een nieuw digitaal platform te ontwikkelen of een bestaand platform te verbeteren? Met onze bewezen aanpak helpen we je een platform te realiseren dat niet alleen jouw merk versterkt, maar ook waarde toevoegt voor jouw klanten. Of je nu de focus legt op klantbeleving, conversieoptimalisatie, of het digitaliseren van processen, wij ondersteunen je van strategie tot groei.
Herken jij een of meer van deze uitdagingen?
- We willen onze klanten een naadloze en gepersonaliseerde online ervaring bieden.
- Ons platform moet toegankelijk en gebruiksvriendelijk zijn, ongeacht het apparaat.
- We willen meer inzicht in klantdata om onze marketing en dienstverlening te optimaliseren.
- We zoeken een partner die ons langdurig kan ondersteunen en meedenkt.
- Ons platform moet schaalbaar zijn en meegroeien met onze ambities.
Dan is Good News jouw ideale partner voor digitale innovatie. Plan een kennismaking en ontdek hoe wij jouw digitale uitdagingen kunnen oplossen.
Waarom kiezen klanten voor ons als digitale strategische partner?
Klanten waarderen dat onze digitale oplossingen direct meetbare resultaten opleveren, zoals verbeterde efficiëntie, hogere patiënttevredenheid en betere datatoegankelijkheid.
Met een focus op duurzame relaties blijven klanten gemiddeld 8 jaar bij ons als partner. Dit komt door onze flexibele en toekomstgerichte aanpak die blijft inspelen op hun veranderende behoeften.
Onze klanten zien ons als een verlengstuk van hun team. We werken samen aan een strategische koers waarin digitale oplossingen direct bijdragen aan de organisatiedoelen.
We hebben gekozen voor een multisite-oplossing met één CMS voor beide platforms. Dat maakt het beheer van de website een stuk efficiënter voor Amphia's team. En niet alleen dat, want het CMS is zo ontworpen dat medewerkers tekstblokken en page parts gemakkelijk kunnen aanpassen en toevoegen aan meerdere pagina’s. Dat zorgt voor tijdsbesparing én consistentie.
Privacy en veiligheid zijn heilig, zeker in de zorg. Daarom was Security by Design de centrale filosofie achter het ontwerpproces, en hebben we van de eerste brainstorm tot het invoeren van de code nagedacht over informatiebeveiliging. En dankzij onze ISO-certificering weet je zeker dat die bij ons geborgd is.
Omdat iedereen recht op zorg heeft hebben we het Amphia-platform toegankelijk gemaakt volgens de WCAG-richtlijnen. Daarbij kun je denken aan meertaligheid, aanpasbare lettergrootte en voorleessoftware. Zo wordt niemand uitgesloten.
We creëerden een gastvrij, robuust en mobiel responsief ontwerp dat het voor patiënten gemakkelijker maakt om toegang te krijgen tot de informatie die belangrijk voor hen is. Waar ze ook zijn. De website zorgt voor een warm welkom en is altijd en overal even gebruiksvriendelijk.
Onze partners in digital
Met trots werken wij voor toonaangevende merken die ons vertrouwen om hun digitale ambities waar te maken. Onze langdurige samenwerkingen laten zien dat wij niet alleen platformen bouwen, maar ook strategische partners zijn die bijdragen aan duurzame groei.
Enkele klanten waarmee wij samenwerken:
- Bruynzeel (consumentenoplossingen)
- Explore Breda (citymarketing)
- Retail Innovators (e-commerce platforms)
Bekijk meer cases en ontdek hoe wij anderen hebben geholpen hun digitale doelstellingen te behalen.
Benieuwd naar wat Good News voor jouw organisatie kan betekenen?
Neem vandaag nog contact op en ontdek hoe wij jouw organisatie kunnen laten groeien.
Boek een mini-strategie sessie
Benieuwd hoe wij jouw digitale uitdagingen kunnen oplossen? Plan een mini-strategie sessie van één uur. Samen bespreken we jouw doelgroep(en), doelen en huidige platform. Zo krijg je direct inzichten waarmee je aan de slag kunt.
Koffie?
Neem contact op en ontdek hoe we jouw digitale ambities werkelijkheid maken.