Digital Marketing.

We begrijpen de uitdagingen en zien de kansen waar merken en organisaties de komende jaren mee bezig zullen zijn.

Wij bouwen award winning digitale platformen voor jouw succes!

Koppert cress
deBanenSite
Fuentes
Bruynzeel keukens
Gemeente Breda
Hartstichting
Koppert cress
deBanenSite
Fuentes
Bruynzeel keukens
Gemeente Breda
Hartstichting
Koppert cress
deBanenSite
Fuentes
Bruynzeel keukens
Gemeente Breda
Hartstichting

Leads genereren voor jouw organisatie

In de steeds veranderende digitale landschap van vandaag, waar innovatie aan de orde van de dag is, staan wij klaar om zowel B2B- als consumentenmerken te transformeren en te versterken. Ons doel is om merken te inspireren met baanbrekende strategieën die de grenzen van digitale marketing verleggen, klantbetrokkenheid vergroten en duurzame groei stimuleren.

Voor B2B-merken richten we ons op het creëren van diepgaande relaties met zakelijke klanten door middel van strategische inzichten, gepersonaliseerde content en geavanceerde leadgeneratietechnieken. We begrijpen de unieke uitdagingen en kansen in de B2B-markt en zetten ons in om uw merk te positioneren als een leider in uw sector.

Aan de kant van de consumentenmerken is onze benadering er een van het creëren van resonante en memorabele ervaringen die loyaliteit en merkvoorkeur opbouwen. Door gebruik te maken van de nieuwste technologieën en data-analyse, ontwikkelen we campagnes die niet alleen de aandacht trekken, maar ook diep verbinden met de consument op een persoonlijk niveau.

Wij zijn gepassioneerd over het werken met merken die niet alleen willen concurreren, maar ook willen innoveren, leiden en de toekomst van hun industrieën vormgeven.

Explore Breda

Hoe doen we dat?

Bij het ontwikkelen van digitale oplossingen hanteren we een gestructureerde en cliëntgerichte aanpak. Hierbij zetten we de organisatiedoelen en de gebruikers centraal. Onze werkwijze is ontworpen om nauw samen te werken met onze klanten, van het initiële concept tot de volledige implementatie en daarbuiten, om ervoor te zorgen dat de oplossingen niet alleen innovatief maar ook effectief en duurzaam zijn.
We beginnen met het vaststellen van een heldere performance strategie, waarbij we uw doelen en KPI's definiëren om een fundament te leggen voor succesvolle digitale zorgoplossingen. Deze fase is cruciaal voor het richten van onze inspanningen op wat echt belangrijk is voor uw organisatie.

Optimaliseer gebruikerservaring met User Centered Scan

Onze User Ccentered scan is een grondige evaluatie die de gebruikerservaring in het middelpunt plaatst. We analyseren en optimaliseren digitale platforms om ervoor te zorgen dat ze intuïtief, toegankelijk en effectief zijn voor patiënten, professionals en andere belanghebbenden.

Deze scan omvat aspecten zoals gebruiksvriendelijkheid, toegankelijkheid, en het voldoen aan de unieke behoeften van alle gebruikersgroepen.

Amphia

Wat is jouw bedrijfsdoelstelling?

  • Branding

    Onze digitale platformen brengen merk-associaties tot leven en versterken het merkverhaal, waardoor we de merkscore verbeteren

  • Informeren en inspireren

    Onze platformen structureren en optimaliseren informatie voor effectieve marketing, waardoor het meetbaar en inzichtelijk wordt.

  • Conversie en leadgeneratie

    Wil je conversies verhogen, zoals showroombezoeken, afspraken, ticketverkoop of nieuwsbriefinschrijvingen? Wij optimaliseren je platform voor maximale conversie.

Marketing platforms op maat, waar
jouw doelstellingen
centraal staan

Toegankelijkheid

Platformoptimalisatie voor diverse gebruikers, inclusief mensen met beperkingen, met aandacht voor schermlezers, contrast, toegankelijkheid, en meertaligheid.

Security/privacy

Platform beschermt gebruikersgegevens met sterke beveiliging, inclusief end-to-end encryptie, tweefactorauthenticatie en heldere privacyverklaringen.

Artificial Intelligence

AI kan helpen om content te versimpelen of bijv. samen te vatten. Maar ook om content snel te vinden dmv. conversational search.

Storytelling

Storytelling heeft de kracht om complexe informatie en ideeën over te brengen op een boeiende en memorabele manier, waardoor luisteraars emotioneel betrokken raken en de boodschap beter onthouden.

Personalisatie/Segmentatie

De mogelijkheid voor gebruikers om instellingen en voorkeuren aan te passen, waardoor ze een gepersonaliseerde ervaring krijgen op het platform.

Feedback vragen

Ingebouwde systemen voor het verzamelen van feedback van gebruikers, zoals beoordelingen, recensies en enquêtes. Deze feedback kan worden gebruikt om het platform voortdurend te verbeteren.

Performance

Meetbaar maken van alles (zie je bepaalde bottle necks etc.) (a/b testen). Health metrics.

Interactiviteit

Het platform wijzigen op basis van locatie (geo), tijden, data, weer en bijv. drukte.

Proactieve ondersteuning

Het aanbieden van ondersteuning en hulp op een proactieve manier, zoals chatbots, FAQ-secties en gebruiksvriendelijke helpcentra, om gebruikers te begeleiden en problemen snel op te lossen.

Conversie optimalisatie

Alles moet ingericht zijn om de klant van de juiste informatie te voorzien en uiteindelijk te converteren.

High-end design

We gebruiken motion, scrolling en transitioning ten behoeve van optimale klantbeleving en om conversie te bevorderen.

Landingspagina’s

Om gericht campagnes te kunnen draaien is het interessant om landingspagina’s conversie geoptimaliseerd in te richten.

Toegankelijkheid

Platformoptimalisatie voor diverse gebruikers, inclusief mensen met beperkingen, met aandacht voor schermlezers, contrast, toegankelijkheid, en meertaligheid.

Security/privacy

Platform beschermt gebruikersgegevens met sterke beveiliging, inclusief end-to-end encryptie, tweefactorauthenticatie en heldere privacyverklaringen.

Artificial Intelligence

AI kan helpen om content te versimpelen of bijv. samen te vatten. Maar ook om content snel te vinden dmv. conversational search.

Storytelling

Storytelling heeft de kracht om complexe informatie en ideeën over te brengen op een boeiende en memorabele manier, waardoor luisteraars emotioneel betrokken raken en de boodschap beter onthouden.

Personalisatie/Segmentatie

De mogelijkheid voor gebruikers om instellingen en voorkeuren aan te passen, waardoor ze een gepersonaliseerde ervaring krijgen op het platform.

Feedback vragen

Ingebouwde systemen voor het verzamelen van feedback van gebruikers, zoals beoordelingen, recensies en enquêtes. Deze feedback kan worden gebruikt om het platform voortdurend te verbeteren.

Performance

Meetbaar maken van alles (zie je bepaalde bottle necks etc.) (a/b testen). Health metrics.

Interactiviteit

Het platform wijzigen op basis van locatie (geo), tijden, data, weer en bijv. drukte.

Proactieve ondersteuning

Het aanbieden van ondersteuning en hulp op een proactieve manier, zoals chatbots, FAQ-secties en gebruiksvriendelijke helpcentra, om gebruikers te begeleiden en problemen snel op te lossen.

Conversie optimalisatie

Alles moet ingericht zijn om de klant van de juiste informatie te voorzien en uiteindelijk te converteren.

High-end design

We gebruiken motion, scrolling en transitioning ten behoeve van optimale klantbeleving en om conversie te bevorderen.

Landingspagina’s

Om gericht campagnes te kunnen draaien is het interessant om landingspagina’s conversie geoptimaliseerd in te richten.

Opdrachtgevers kiezen voor ons omdat wij
WCAG ervaring hebben

Bruynzeel keukens
Gemeente Breda
hartstichting
Koppert cress
debanensite
fuentes
Bruynzeel keukens
Gemeente Breda
hartstichting
Koppert cress
debanensite
fuentes
Bruynzeel keukens
Gemeente Breda
hartstichting
Koppert cress
debanensite
fuentes

Van gezondheid tot groei ontdek onze digitale innovaties in marketing en recruitment

Kom in contact
Contact! Let's talk!