Digital Recruitment.
We begrijpen de uitdagingen en zien de kansen waar merken en organisaties de komende jaren mee bezig zullen zijn.
Wij bouwen award winning digitale platformen voor recruitment
Digitaal succes in de recruitment
In de dynamische wereld van recruitment spelen digitale platformen een cruciale rol bij het verbinden van werkgevers en werkzoekende. Een doeltreffende digitale aanpak draagt niet alleen bij aan de manier waarop organisaties talent aantrekken en behouden, maar versterkt ook hun positie in een competitieve markt. In onze werkwijze zetten we de organisatiedoelen en de werkzoekende centraal om tot succes te komen. Voor ons ligt de uitdaging technologie in te zetten als middel om te komen tot resultaat. Van digitale strategie, tot design en development.
Hoe doen we dat?
- We beginnen met het vaststellen van een heldere performance strategie, waarbij we uw doelen en KPI's definiëren om een fundament te leggen voor succesvolle digitale zorgoplossingen. Deze fase is cruciaal voor het richten van onze inspanningen op wat echt belangrijk is voor uw organisatie.
Optimaliseer gebruikerservaring met User Centered Scan
Onze User Ccentered scan is een grondige evaluatie die de gebruikerservaring in het middelpunt plaatst. We analyseren en optimaliseren digitale platforms om ervoor te zorgen dat ze intuïtief, toegankelijk en effectief zijn voor patiënten, professionals en andere belanghebbenden.
Deze scan omvat aspecten zoals gebruiksvriendelijkheid, toegankelijkheid, en het voldoen aan de unieke behoeften van alle gebruikersgroepen.
Recruitment platforms op maat, die resultaat behalen
Toegankelijkheid
Platformoptimalisatie voor diverse gebruikers, inclusief mensen met beperkingen, met aandacht voor schermlezers, contrast, toegankelijkheid, en meertaligheid.
Security/privacy
Platform beschermt gebruikersgegevens met sterke beveiliging, inclusief end-to-end encryptie, tweefactorauthenticatie en heldere privacyverklaringen.
Artificial Intelligence
AI kan helpen om content te versimpelen of bijv. samen te vatten. Maar ook om content snel te vinden dmv. conversational search.
Storytelling
Storytelling heeft de kracht om complexe informatie en ideeën over te brengen op een boeiende en memorabele manier, waardoor luisteraars emotioneel betrokken raken en de boodschap beter onthouden.
Personalisatie/Segmentatie
De mogelijkheid voor gebruikers om instellingen en voorkeuren aan te passen, waardoor ze een gepersonaliseerde ervaring krijgen op het platform.
Feedback vragen
Ingebouwde systemen voor het verzamelen van feedback van gebruikers, zoals beoordelingen, recensies en enquêtes. Deze feedback kan worden gebruikt om het platform voortdurend te verbeteren.
Performance
Meetbaar maken van alles (zie je bepaalde bottle necks etc.) (a/b testen). Health metrics.
Interactiviteit
Het platform wijzigen op basis van locatie (geo), tijden, data, weer en bijv. drukte.
Proactieve ondersteuning
Het aanbieden van ondersteuning en hulp op een proactieve manier, zoals chatbots, FAQ-secties en gebruiksvriendelijke helpcentra, om gebruikers te begeleiden en problemen snel op te lossen.
Koppelingen
Koppelingen met een ATS systeem, HRM, intranet of mailmarketing provider zijn essentieel voor een efficiënte bedrijfsvoering.
Job alert
Om werkzoekende aan je te binden is een job alert een mooie oplossing.
Landingspagina’s
Om gericht campagnes te kunnen draaien is het interessant om landingspagina’s conversie geoptimaliseerd in te richten.
Sollicitatie-flow
Verschillende mogelijkheden om te solliciteren.