Kwalitaria.
Eén look-and-feel voor een recruitmentplatform en een franchise-nemers platform.
Ga naar de website.Een platform voor het genereren van sollicitanten en een platform van het werven van nieuwe ondernemers voor de franchise Kwalitaria. Beide websites hebben een verschillend verhaal, maar hetzelfde doel; leads genereren. Lees meer over hoe we dat samen met Kwalitaria gedaan hebben.
Kwalitaria: natuurlijk dé lekkerste!
Een Crispy Chicken, een gezonde salade, frietjes of gewoon een milkshake; je krijgt er honger van. Als je zin hebt in een lekkere lunch, warme maaltijd of een snack dan ben je bij Kwalitaria aan het juiste adres. Op meer dan 130 locaties door heel Nederland geniet je van dit franchise snackbar-concept. Van afhalen tot bezorgen, met aandacht voor kwaliteit en duurzaamheid. Aan alles is gedacht en de ambitie is dan ook groots. Het doel? De grootste franchise snackbar van Nederland worden. Dat betekent meer locaties openen én meer klanten door het hele land bedienen. Door corona ging het sneller dan gedacht. Een forse stijging van de online bestellingen zorgde voor een groei, waarop ingespeeld moest worden. Kortom, meer focus op de digitale kanalen. En dat is precies iets waar Good News. honger van krijgt!
Goed nieuws maken we samen.
Eigen identiteit
Als digitaal bureau houden wij van uitdagingen. Dus die pakken we dan ook met beide handen aan. Om de ambitieuze doelstellingen van Kwalitaria waar te maken, hebben wij ons volledig vastgebeten in dit project. Figuurlijk gesproken, natuurlijk. Het wordt al snel duidelijk dat de focus op het werven van nieuwe werknemers moet liggen. Want deze nieuwe werknemers gaan ervoor zorgen dat die forse stijging wordt opgevangen en die draagt weer bij aan die ambitie. Om nieuw personeel te rekruteren hebben we een apart platform gecreëerd, waarbij elke franchisevestiging op die manier gericht campagne kan voeren. Elke vestiging koppelt zo gemakkelijk een eigen identiteit aan hun eigen franchise-omgeving.
Hongerige bezoekers
In overleg met Kwalitaria en Fingerspitz Online Marketing - ook onderdeel van onze Handpicked Family - kozen we ervoor om een apart platform te lanceren. Wij horen je denken; twee aparte websites? Juist. En de reden is simpel en logisch. Omdat je twee totaal verschillende doelgroepen bedient - bezoekers die puur op de website komen omdat ze honger hebben en bezoekers die op zoek zijn naar een baan - hangen daar ook andere zoekintenties aan. Dat betekent dat je verschillende campagnes opzet, omdat je anders wellicht de verkeerde bezoekers trekt. Vandaar de keuze.
Twee ingrediënten: simpel & efficiënt.
Twee websites ontwikkelen, maar wel zo dat deze gemakkelijk te beheren zijn. De oplossing? Een Drupal website. Drupal is een CMS-techniek. Het voordeel van Drupal is dat je middels een API content vanuit verschillende kanalen kan uitserveren. Daarnaast zijn de twee websites identiek. Je bouwt er één en dupliceert een tweede versie. Beide versies hebben unieke content en zijn specifiek voor de doelgroep. De campagnes konden hun werk gaan doen. Om dit optimaal in te zetten is er gebruik gemaakt van de Google Maps API-key. Door targeting op locatie worden op die manier doelgroepen beter bereikt. Kortom, een sterk Minimum Viable Product (MVP) wat perfect scoort op functionaliteit; simpel en efficiënt dus!
Samen gaan we voor Good News.
Wil jij je werk efficiënter maken? Of wil je sparren over een idee wat je hebt? Neem contact op met Rob!