Kwalitaria.
Eén look-and-feel voor een recruitmentplatform en een franchisenemers-platform.
Ga naar de website.Een platform voor het aantrekken van sollicitanten en een ander platform voor het werven van nieuwe franchisenemers voor Kwalitaria. Hoewel ze allebei een uniek verhaal vertellen, delen ze hetzelfde einddoel: leads generere. Ontdek hoe we dat samen met Kwalitaria voor elkaar kregen.
Kwalitaria: natuurlijk de lekkerste!
Of je nu zin hebt in een Crispy Chicken, een gezonde salade, knapperige frietjes of een romige milkshake: bij Kwalitaria ben je aan het juiste adres. Met meer dan 130 vestigingen verspreid over Nederland biedt dit franchise snackbar-concept een breed scala aan opties voor lunch, diner en snacks. Van afhalen tot bezorgen, Kwalitaria legt de nadruk op kwaliteit en duurzaamheid.
De ambitie is groot: Kwalitaria wil de leidende franchise snackbar van Nederland worden. Dat betekent niet alleen meer vestigingen openen, maar ook een groeiend klantenbestand door het hele land. Door de coronapandemie ging het sneller dan gedacht, met een significante toename in online bestellingen als resultaat. Het vereiste een snelle aanpassing en een grotere focus op digitale kanalen. Precies het soort uitdaging waar we Good News. graag onze tanden in zetten.
Goed nieuws maken we samen.
Eigen identiteit
Als digitaal bureau houden we van uitdagingen, dus die pakken we met beide handen aan. Om de ambitieuze doelstellingen van Kwalitaria waar te maken hebben we ons volledig vastgebeten in dit project. Figuurlijk, natuurlijk. De noodzaak om nieuwe werknemers te werven werd al snel duidelijk. De nieuwe krachten zijn namelijk essentieel om de groeiende vraag op te vangen en bij te dragen aan de realisatie van onze ambitieuze doelen. Om gericht personeel te rekruteren, lanceerden we een speciaal platform. Hier kunnen afzonderlijke franchisevestigingen hun eigen wervingscampagnes voeren, elk met een unieke identiteit die past binnen hun specifieke franchise-omgeving.
Hongerige bezoekers
In samenwerking met Kwalitaria en Fingerspitz, een ander lid van onze Handpicked-familie, besloten we een afzonderlijk platform op te zetten. Je vraagt je wellicht af: twee aparte websites, hoezo? Het heeft een goede reden, want de platforms bedienen twee totaal verschillende doelgroepen. De ene groep bezoekers komt voor een maaltijd. De andere is op zoek naar een baan. Elk van die doelgroepen heeft zo zijn eigen zoekintenties en vereist daarom verschillende marketingstrategieën. En door aparte platforms te creëren voorkomen we het risico van mismatch in bezoekersinteractie.
Twee ingrediënten: simpel & efficiënt.
Om twee verschillende websites te ontwikkelen die toch eenvoudig te beheren zijn, kozen we voor Drupal als CMS-oplossing. Een van de sterke punten van Drupal is de mogelijkheid om via een API content uit diverse kanalen te integreren. Bovendien zijn de twee websites in structuur identiek, waardoor het ontwikkelproces efficiënter verliep: na het bouwen van de eerste site, werd simpelweg een tweede versie gedupliceerd. Ondanks de gelijke structuur, bieden beide sites unieke content die specifiek is afgestemd op hun respectievelijke doelgroepen. Om de campagnes effectief te laten zijn, maakten we gebruik van de Google Maps API-key. Dankzij locatiegebaseerde targeting kunnen we doelgroepen nauwkeuriger bereiken. Het resultaat is een robuust Minimum Viable Product (MVP) dat hoog scoort op functionaliteit, en dat op een eenvoudige en efficiënte manier.
Samen gaan we voor Good News.
Wil jij je werk efficiënter maken? Of wil je sparren over een idee wat je hebt? Neem contact op met Chris!